Edició de «Azorín»
Anar a la navegació
Anar a la busca
Advertencia: No has iniciat sessió. La teua direcció IP serà visible públicament si realises qualsevol edició. Si inicies sessió o crees un conte, les teues edicions s'atribuiran al teu nom d'usuari, junt en atres beneficis.
Pot desfer-se la modificació. Per favor, revisa la comparació més avall per a assegurar-te que es lo que vols fer; llavors deixa els canvis per a la finalisació de la desfeta de l'edició.
Revisió actual | El teu text | ||
Llínea 66: | Llínea 66: | ||
*A la '''tercera etapa''' pertanyen ''Félix Vargas'' ([[1928]]), ''Superrealisme'' ([[1929]]) i ''Poble'' ([[1939]]), marcades pel vanguardisme i pel drama personal i cosmològic inspirat en el gran poeta austroalemà [[Rainer María Rilke]]. | *A la '''tercera etapa''' pertanyen ''Félix Vargas'' ([[1928]]), ''Superrealisme'' ([[1929]]) i ''Poble'' ([[1939]]), marcades pel vanguardisme i pel drama personal i cosmològic inspirat en el gran poeta austroalemà [[Rainer María Rilke]]. | ||
− | *En la '''quarta etapa''', | + | *En la '''quarta etapa''', després d'un periodo de relatiu silenci profundament marcat per la guerra civil, '''Azorín''' torna a la narrativa en ''L'escritor'' ([[1941]]), la novela rosa ''María Fontán'' ([[1943]]) i ''L'illa sense aurora'' ([[1944]]). |
=== Teatre === | === Teatre === |