Edició de «Se7en»
Anar a la navegació
Anar a la busca
Advertencia: No has iniciat sessió. La teua direcció IP serà visible públicament si realises qualsevol edició. Si inicies sessió o crees un conte, les teues edicions s'atribuiran al teu nom d'usuari, junt en atres beneficis.
Pot desfer-se la modificació. Per favor, revisa la comparació més avall per a assegurar-te que es lo que vols fer; llavors deixa els canvis per a la finalisació de la desfeta de l'edició.
Revisió actual | El teu text | ||
Llínea 38: | Llínea 38: | ||
Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la película. Fincher volia mostrar una ciutat que fora «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilísticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fora possible». | Els carrers plens de gent, habitants sorollosos i una opressiva pluja que sembla interminable foren part fonamental de la película. Fincher volia mostrar una ciutat que fora «bruta, violenta, contaminada i sovint depriment. Visualment i estilísticament eixa fon la forma en que volguerem retratar este mon. Tot lo necessari per a ser tan autentica i crua com fora possible». | ||
− | A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un món ombriu. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu Max. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la película, fosca, fon creada mediant un procés | + | A este fi, Fincher treballà en Arthur Max per a crear un món ombriu. «Cregam un escenari que reflexa el decaïment moral dels seus habitants», diu Max. «Tot s'està caent a pentols i res està funcionant adequadament». La melancolia de la película, fosca, fon creada mediant un procés cridat Bleach Bypass, a través del qual la cantitat de lluentor en la película se vincula depenent de la foscor, imàgens ombroses en la película i increment global de calitat tonal. |
=Pecats= | =Pecats= | ||
Llínea 65: | Llínea 65: | ||
=Premis= | =Premis= | ||
− | New Line Cinema reestrenà SEVEN en Westwood, | + | New Line Cinema reestrenà SEVEN en Westwood, California en [[nadal]] i en Nova York el [[29 de decembre]] de [[1996]], per a intentar generar possibles nominacions en els Premis Óscar per a Freeman, Pitt, Fincher i Walker. |
Walker rebé una nominació pels premis Bafta al millor guió original. Richard Francis-Bruce fon nominat per als premis Òscar pel seu montage. I l'extensiu us del Bleach Bypass realisat en la pelicula pel director de fotografia Darius Khondji ha segut destacat com una gran influencia per a les tècniques fotografiques del cine contemporaneu, especialment a finals de la década dels 90. La pelicula guanyà un MTV Movie Award com millor pelicula. | Walker rebé una nominació pels premis Bafta al millor guió original. Richard Francis-Bruce fon nominat per als premis Òscar pel seu montage. I l'extensiu us del Bleach Bypass realisat en la pelicula pel director de fotografia Darius Khondji ha segut destacat com una gran influencia per a les tècniques fotografiques del cine contemporaneu, especialment a finals de la década dels 90. La pelicula guanyà un MTV Movie Award com millor pelicula. |