Diferència entre les revisions de "Potències de l'Eix durant la Segona Guerra Mundial"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Anar a la navegació Anar a la busca
m
(Text reemplaça - 'Tòquio' a 'Tòkio')
(Etiquetes: Editat des de la versió per a mòvils Editat des de la versió per a mòvils Edició mòvil alvançada)
Llínea 6: Llínea 6:
 
Les '''Potències de l'Eix''', durant la [[Segona Guerra Mundial]], eren el bando beligerant que lluitava contra els Aliats, estant integrat per [[Alemanya]], l'[[Japó|Imperi de Japó]] i el [[Itàlia|Regne d'Itàlia]], ademés de l'ajuda d'atres països.
 
Les '''Potències de l'Eix''', durant la [[Segona Guerra Mundial]], eren el bando beligerant que lluitava contra els Aliats, estant integrat per [[Alemanya]], l'[[Japó|Imperi de Japó]] i el [[Itàlia|Regne d'Itàlia]], ademés de l'ajuda d'atres països.
  
Dites nacions varen formar un Pacte Tripartit que posteriorment va derivar en lo que es va cridar el Bloc Berlín-Roma-Tòquio. Este nou bloc va conseguir el seu establiment per les coincidències que existien entre els seus sistemes de govern, econòmic i ideològic dels tres països. D'igual forma, compartien tres coincidències de connotació negativa: varen ser els països menys beneficiats pel [[Tractat de Versalles]].
+
Dites nacions varen formar un Pacte Tripartit que posteriorment va derivar en lo que es va cridar el Bloc Berlín-Roma-Tòkio. Este nou bloc va conseguir el seu establiment per les coincidències que existien entre els seus sistemes de govern, econòmic i ideològic dels tres països. D'igual forma, compartien tres coincidències de connotació negativa: varen ser els països menys beneficiats pel [[Tractat de Versalles]].
  
 
[[Categoria:Política de la Segona Guerra Mundial]]
 
[[Categoria:Política de la Segona Guerra Mundial]]

Revisió de 20:47 6 dec 2022

Mapamundi con los participantes en la Segunda Guerra Mundial.
  •   Aliados
  •   Aliados tras el ataque a Pearl Harbor
  •   Potencias del Eje
  •   Países neutrales
  • Les Potències de l'Eix, durant la Segona Guerra Mundial, eren el bando beligerant que lluitava contra els Aliats, estant integrat per Alemanya, l'Imperi de Japó i el Regne d'Itàlia, ademés de l'ajuda d'atres països.

    Dites nacions varen formar un Pacte Tripartit que posteriorment va derivar en lo que es va cridar el Bloc Berlín-Roma-Tòkio. Este nou bloc va conseguir el seu establiment per les coincidències que existien entre els seus sistemes de govern, econòmic i ideològic dels tres països. D'igual forma, compartien tres coincidències de connotació negativa: varen ser els països menys beneficiats pel Tractat de Versalles.