Diferència entre les revisions de "Dolores Guillamón"
(ortografía y datos de lugar de nacimiento) (Etiqueta: Edició visual) |
|||
| Llínea 6: | Llínea 6: | ||
| ocupació = Empresària. | | ocupació = Empresària. | ||
| data_naix = [[1952]] | | data_naix = [[1952]] | ||
| − | | lloc_naix = [[Castelló de la Plana]], [[ | + | | lloc_naix = [[Castelló de la Plana]], [[Comunitat Valenciana]], [[Espanya]] |
| data_mort = | | data_mort = | ||
| lloc_mort = | | lloc_mort = | ||
| Llínea 14: | Llínea 14: | ||
== Biografia == | == Biografia == | ||
| − | Dolores Guillamón des de ben menuda, en només 19 anys, | + | Dolores Guillamón des de ben menuda, en només 19 anys, començà a treballar en els hotels i apartaments propietat de la seua família. començà com a empresària als 19 anys, despres de la mort de son pare, assumint els negocis familiars, principalment, d'hostaleria i restauració i promoció i construcció. |
| − | És pèrit mercantil i ha dedicat la seua vida a la direcció i gestió hotelera. Presidix la Cambra de comerç de Castelló des de [[2013]] i és vicepresidenta de l'Associació Provincial de Dònes Empresàries, membre de la junta de Ashotur, de Networking Directives i del consell d'Unió de Mútues, entre | + | És pèrit mercantil i ha dedicat la seua vida a la direcció i gestió hotelera. Presidix la Cambra de comerç de Castelló des de [[2013]] i és vicepresidenta de l'Associació Provincial de Dònes Empresàries, membre de la junta de Ashotur, de Networking Directives i del consell d'Unió de Mútues, entre altres càrrecs. |
== Premis i guardons == | == Premis i guardons == | ||
| − | En l'any [[2022]] | + | En l'any [[2022]] va ser guardonada en el III Premi Dònes del Mediterràneu. |
== Enllaços externs == | == Enllaços externs == | ||
Revisió de 17:29 4 nov 2025
| María Dolores Guillamón Fajardo | |||
|---|---|---|---|
| Nacionalitat: | Espanyola | ||
| Ocupació: | Empresària. | ||
| Naiximent: | 1952 | ||
| Lloc de naiximent: | Castelló de la Plana, Comunitat Valenciana, Espanya | ||
María Dolores Guillamón Fajardo (Castelló de la Plana, 1952), és una empresària valenciana. És la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló.
Biografia
Dolores Guillamón des de ben menuda, en només 19 anys, començà a treballar en els hotels i apartaments propietat de la seua família. començà com a empresària als 19 anys, despres de la mort de son pare, assumint els negocis familiars, principalment, d'hostaleria i restauració i promoció i construcció.
És pèrit mercantil i ha dedicat la seua vida a la direcció i gestió hotelera. Presidix la Cambra de comerç de Castelló des de 2013 i és vicepresidenta de l'Associació Provincial de Dònes Empresàries, membre de la junta de Ashotur, de Networking Directives i del consell d'Unió de Mútues, entre altres càrrecs.
Premis i guardons
En l'any 2022 va ser guardonada en el III Premi Dònes del Mediterràneu.