Canvis

155 bytes afegits ,  15:17 15 ago 2022
sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1: −
La '''Borreta''' es un plat típic de les [[Comarques Centrals de la Comunitat Valenciana]]. Es un nutritiu guisat consistent en [[creïlles]], [[espinac]]s, [[nyores]] i un [[bacalao en salazón|peix]] [[salazón|salado]] (generalment [[bacalao]] encara que també es coneguda la borreta de [[melva]]) per a donar-li sabor. També es comú afegir-li al final de la cocció un ou per cada comensal que quedarà escaldat.
+
[[Archiu:Borreta.jpg|miniaturadeimagen|Plat de Borreta en Alcoy.]]
 +
La '''Borreta''' és un plat típic de les comarques interiors del sur de la [[Comunitat Valenciana]].  
 +
 
 +
És un nutritiu guisat consistent en [[creïlles]], [[espinac]]s, [[nyora|nyores]] i un [[peix]] en [[saladura]] (generalment [[bacallar]] encara que també és coneguda la borreta de [[melva]]) per a donar-li sabor.  
 +
 
 +
També és comú afegir-li al final de la cocció un [[ou]] per cada comensal que quedarà escaldat.
    
== Enllaços externs ==
 
== Enllaços externs ==
* [http://www.susrecetasdecocina.com.ar/receta3490.html Recepta de borreta]
+
* [https://www.lasprovincias.es/gastronomia/recetas/borreta-receta-aunar-20220112095532-nt.html Borreta, la recepta que unix la Marina en l'interior alacantí]
 
* [http://www.mis-recetas.org/recetas/show/990-borreta-de-melva= Recepta de borreta de melva]
 
* [http://www.mis-recetas.org/recetas/show/990-borreta-de-melva= Recepta de borreta de melva]
    
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]
 
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]