Canvis

145 bytes afegits ,  08:11 7 jun 2024
sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1: −
La '''Valenciana''' es una varietat de magdalena tipica de la [[Comunitat Valenciana]], que es caracterisa per tindre la forma del mole en que les fan, es dir, no el classic de paper de les [[magdalena (gastronomia)|magdalenes]], sino de llanda, allargat i de forma rectangular.
+
La '''Valenciana''' és una varietat de [[Magdalena (gastronomia)|magdalena]] tipica de la [[Comunitat Valenciana]], que es caracterisa per tindre la forma del mole en que les fan, es dir, no el clàssic de paper de les [[magdalena (gastronomia)|magdalenes]], sino de llanda, allargat i de forma rectangular.
    
== Ingredients ==
 
== Ingredients ==
*200 g. d'ous.
+
*200 g. d'[[ou|ous]].
 
*250 g. [[sucre]].
 
*250 g. [[sucre]].
 
*200 g. d'[[oli]] d'[[oliva]].
 
*200 g. d'[[oli]] d'[[oliva]].
Llínea 9: Llínea 9:  
*Ralladura de [[llima]] o [[taronja]].
 
*Ralladura de [[llima]] o [[taronja]].
    +
== Elaboració ==
 +
L'elaboració és la mateixa que les magdalenes, l'únic que en conte d'esguitar sucre per damunt podem esguitar mescla de sucre i [[canella]].
 +
 
 +
== Enllaços externs ==
 +
{{DGLV|Valenciana}}
   −
== Elaboracio ==
+
[[Categoria:Gastronomia]]
L'elaboracio es la mateixa que les magdalenes, l' unic que en conte d'esguitar sucre per damunt podem esguitar mescla de sucre i [[canella]].
  −
 
   
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]
 
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]
 +
[[Categoria:Dolços valencians]]
69 493

edicions