Diferència entre les revisions de "Concepción Criado Mañez"
Anar a la navegació
Anar a la busca
| Llínea 5: | Llínea 5: | ||
Va se la primera dona mege titular en [[Espanya]], concretament des del [[29 d'octubre]] de l'any [[1929]] per a la població [[Comunitat Valenciana|valenciana]] de [[Chirivella]]. | Va se la primera dona mege titular en [[Espanya]], concretament des del [[29 d'octubre]] de l'any [[1929]] per a la població [[Comunitat Valenciana|valenciana]] de [[Chirivella]]. | ||
| − | Posteriorment va compaginar una consulta privada d'oftalmologia en Valéncia en una ajudantia quirúrgica en la Facultat de Medicina de Valéncia, fins a la seua jubilació. | + | Posteriorment va compaginar una consulta privada d'oftalmologia en Valéncia en una ajudantia quirúrgica en la Facultat de Medicina de Valéncia, fins a la seua jubilació. |
[[Categoria:Biografies]] | [[Categoria:Biografies]] | ||
Última revisió del 18:50 2 ago 2025
Concepción Criado Mañez (Valéncia, 22 de giner de 1897 - † Valéncia, 1990) fon una, doctora en medicina per l'Universitat de Valéncia, especialisada posteriorment en oftalmologia en Madrit i Burdeos, única dona de la seua promoció.
Va se la primera dona mege titular en Espanya, concretament des del 29 d'octubre de l'any 1929 per a la població valenciana de Chirivella.
Posteriorment va compaginar una consulta privada d'oftalmologia en Valéncia en una ajudantia quirúrgica en la Facultat de Medicina de Valéncia, fins a la seua jubilació.