Canvis

102 bytes afegits ,  20 agost
sense resum d'edició
Llínea 11: Llínea 11:     
== Trayectòria política ==
 
== Trayectòria política ==
En [[1994]] va ingressar en el [[PSPV-PSOE]]. En [[1995]] va prendre possessió de la regidoria de joventut de l'ajuntament d'[[Alaquàs]], des de la qual impulsaria la creació del primer centre d'informació jovenil en Alaquàs, pioner en el seu moment en la [[Comunitat Valenciana]], tant per la quantitat de servicis prestats com pel seu model de gestió. També va impulsar la creació del ''[[Festival de Rock d'Alaquàs]] '', també denominat com ''FRA'' (http://www.festifra.net).
+
En [[1994]] va ingressar en el [[PSPV-PSOE]]. En [[1995]] va prendre possessió de la regidoria de joventut de l'ajuntament d'[[Alaquàs]], des de la qual impulsaria la creació del primer centre d'informació jovenil en Alaquàs, pioner en el seu moment en la [[Comunitat Valenciana]], tant per la cantitat de servicis prestats com pel seu model de gestió. També va impulsar la creació del ''[[Festival de Rock d'Alaquàs]] '', també denominat com ''FRA'' (http://www.festifra.net).
    
'''Jorge Alarte''' va encapçalar la llista del [[PSPV-PSOE]] d'[[Alaquàs]] en les eleccions municipals de juny de [[1999]], en les que per majoria absoluta. Va prendre possessió com a alcalde el [[3 de juliol]] de [[1999]], compatibilisant-ho en la seua condició de secretari eixecutiu del [[PSPV-PSOE]] i de president de la comissió d'assunts europeus de la [[Federació Valenciana de Municipis i Províncies]].
 
'''Jorge Alarte''' va encapçalar la llista del [[PSPV-PSOE]] d'[[Alaquàs]] en les eleccions municipals de juny de [[1999]], en les que per majoria absoluta. Va prendre possessió com a alcalde el [[3 de juliol]] de [[1999]], compatibilisant-ho en la seua condició de secretari eixecutiu del [[PSPV-PSOE]] i de president de la comissió d'assunts europeus de la [[Federació Valenciana de Municipis i Províncies]].
Llínea 22: Llínea 22:     
== Secretari General del PSPV-PSOE ==
 
== Secretari General del PSPV-PSOE ==
Després de la renúncia de [[Joan Ignasi Pla]] com a secretari general del [[PSPV-PSOE]], '''Jorge Alarte''' va anunciar la seua intenció de presentar-se com a candidat a la secretaria. El seu lema de campanya fon "D'una vegada per sempre, canvi". En ella remarcava que per a guanyar al [[Partit Popular]], el [[PSPV-PSOE]] havia d'abordar una profunda renovació en idees i persones.
+
Despuix de la renúncia de [[Joan Ignasi Pla]] com a secretari general del [[PSPV-PSOE]], '''Jorge Alarte''' va anunciar la seua intenció de presentar-se com a candidat a la secretaria. El seu lema de campanya fon "D'una vegada per sempre, canvi". En ella remarcava que per a guanyar al [[Partit Popular]], el [[PSPV-PSOE]] havia d'abordar una profunda renovació en idees i persones.
   −
Alarte fon triat secretari general del [[PSPV-PSOE]] en la celebració del 11º congrés celebrat en [[Valéncia]] entre el 26 i el 28 de setembre del [[2008]]. Va obtindre un total de 282 vots, enfront dels 262 del seu opositor, [[Joaquim Puig]], alcalde de [[Morella]]. En el discurs pronunciat despuix de l'elecció, va afirmar: ''«que no s'enganye ningú, el debat real és si continuem com en els últims 15 anys o som valents i apostem pel canvi [...] Si fem l'apany de sempre i el repartiment del poder o passem pàgina»''.<ref name="elpaís">[http://www.elpais.com/articulo/espana/Alarte/consigue/liderazgo/PSPV/estrecho/margen/votos/elpepuespval/20080927elpepunac_1/Tes Alarte conseguix el liderat del PSPV per un estret marge de 20 vots], El País, 27 de setembre del 2008.</ref>
+
Alarte fon triat secretari general del [[PSPV-PSOE]] en la celebració del 11º congrés celebrat en [[Valéncia]] entre el 26 i el 28 de setembre del [[2008]]. Va obtindre un total de 282 vots, enfront dels 262 del seu opositor, [[Ximo Puig]], alcalde de [[Morella]]. En el discurs pronunciat despuix de l'elecció, va afirmar: ''«que no s'enganye ningú, el debat real és si continuem com en els últims 15 anys o som valents i apostem pel canvi [...] Si fem l'apany de sempre i el repartiment del poder o passem pàgina»''.<ref name="elpaís">[http://www.elpais.com/articulo/espana/Alarte/consigue/liderazgo/PSPV/estrecho/margen/votos/elpepuespval/20080927elpepunac_1/Tes Alarte conseguix el liderat del PSPV per un estret marge de 20 vots], El País, 27 de setembre del 2008.</ref>
    
En [[juliol]] de [[2009]] dimitix com a alcalde per a dedicar-se a la direcció del [[PSPV-PSOE]].
 
En [[juliol]] de [[2009]] dimitix com a alcalde per a dedicar-se a la direcció del [[PSPV-PSOE]].
Llínea 32: Llínea 32:     
== Enllaços externs ==
 
== Enllaços externs ==
*[http://www.jorgealarte.es  Pàgina web de la candidatura de Jorge Alarte per a la secretaria general del PSPV-PSOE]
+
* [http://www.jorgealarte.es  Pàgina web de la candidatura de Jorge Alarte per a la secretaria general del PSPV-PSOE]
    
{{Successió
 
{{Successió
Llínea 45: Llínea 45:  
}}
 
}}
    +
[[Categoria:Biografies]]
 
[[Categoria:Valencians]]
 
[[Categoria:Valencians]]
 +
[[Categoria:Polítics]]
 
[[Categoria:Polítics de la Comunitat Valenciana]]
 
[[Categoria:Polítics de la Comunitat Valenciana]]
 +
[[Categoria:Advocats]]
 +
[[Categoria:Advocats valencians]]
68 477

edicions