Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
935 bytes eliminats ,  19:29 14 jul 2010
S'està redirigint a Beniflà
Llínea 1: Llínea 1: −
'''Beniflá''' (en [[Valenciano|valencià]], ''Beniflà'') és un [[municipi]] de la [[Comunidad_Valenciana|Comunitat Valenciana]], [[España|Espanya]]. Pertany la [[Valéncia|província de Valéncia]], en la [[Comarca|comarca]] de [[Safor|la Safor]].
+
#REDIRECT [[Beniflà]]
 
  −
== Geografía ==
  −
 
  −
L'orige del poble es remunta a un llogaret musulmà, el seu territori pertanyia al terme general del Rebollet; va pertànyer a la família dels Carròs i posteriorment al ducat de [[Gandia]].
  −
 
  −
Beniflà forma continuïtat urbana de Beniarjó cap al sur, el terme conta en 0,6km2 i 407 hab. (2009)habitans.
  −
 
  −
El municipi es caracterisa per ser pla i fèrtil, el 85% de la seua extensió està dedicat al monocultiu cítric. El sector més important és el dels servicis en un 42%.
  −
 
  −
== Festes locals ==
  −
 
  −
Celebra festes patronals s Sant Jaume el 25 de juliol.
  −
 
  −
== Enllaços ==
  −
 
  −
*[http://www.turisafor.com Web turística de Gandía y la Safor]
  −
*[http://http://www.benifla.es Web de Beniflà]
 
157 513

edicions

Menú de navegació