Canvis

sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1: −
[[File:La Iglesuela del Cid, Teruel.jpg|thumb|La Iglesuela del Cid, Teruel]]
+
[[File:La Iglesuela del Cid, Teruel.jpg|thumb|200px|La Iglesuela del Cid, Teruel]]
 +
[[Archiu:Municipio de la Iglesuela del Cid (Teruel).jpg|thumb|200px|La Iglesuela del Cid]]
 +
[[Archiu:Municipio de La Iglesuela del Cid.jpg|thumb|200px|La Iglesuela del Cid]]
   −
'''La Iglesuela del Cid''' és un municipi de la [[província de Terol]] en la [[Comunitat autònoma|comunitat]] d'[[Aragó]], pertanyent a la comarca aragonesa del [[Maestrat]].
+
'''La Iglesuela del Cid''' és un [[municipi]] de la [[província de Terol]] en la [[Comunitat autònoma|comunitat]] d'[[Aragó]], pertanyent a la comarca aragonesa del [[Maestrat]].
   −
Té un àrea de 40,29 [[quilómetro quadrat|km²]] en una població de 414 habitants ([[INE (Espanya)|INE]] [[2017]]).
+
Té un àrea de 40,29 [[quilómetro quadrat|km²]] en una població de 382 habitants ([[INE (Espanya)|INE]] [[2023]]).
    
== Vore també ==
 
== Vore també ==
*[[Anex:Municipis de la província de Terol]]
+
* [[Anex:Municipis de la província de Terol]]
 +
 
 +
== Referències ==
 +
 
 +
* [https://www.ine.es/nomen2/index.do?accion=busquedaDesdeHome&nombrePoblacion=Iglesuela INE. Població de La Iglesuela del Cid]
 +
 
 +
== Enllaços externs ==
 +
{{commonscat|La Iglesuela del Cid}}
    
[[Categoria:Municipis de la província de Terol]]
 
[[Categoria:Municipis de la província de Terol]]
157 988

edicions