Diferència entre les revisions de "Arròs en costra"

Sense resum d'edició
Sense resum d'edició
 
Llínea 1: Llínea 1:
[[Archiu:Arroz con costra.jpg|thumb|right|300px|<center>Arròs en costra</center>]]
[[Archiu:Arroz con costra.jpg|thumb|right|300px|<center>Arròs en costra</center>]]


El '''arròs en costra''' ès un [[arròs]] típic de la ciutat d'[[Elig]] i de diverses poblacions del sur de la [[província d'Alacant]]. La seua diferència més característica és que té una "costra" elaborada en [[ou|ous]].
L''''arròs en costra''' ès un [[arròs]] típic de la ciutat d'[[Elig]] i de diverses poblacions del sur de la [[província d'Alacant]].  
 
Hui s'associa sobretot a Elig i la [[Vega Baixa]] ([[Oriola]] i voltants), aixina com en atres pobles del sur de la província com [[Asp]] o [[Pego]]. És un plat de dumenge, de festa local i de celebració, especialment lligat a la festivitat de Sant Antoni, quan en Oriola era tradició cuinar-ho en romeria, dur el fòc al barri i compartir caçoles entre famílies.
 
La seua diferència més característica és que té una "costra" elaborada en [[ou|ous]].


== Ingredients ==  
== Ingredients ==