Pàgina nova, en el contingut: «La paraula '''vau''' (Del llatí ''vadu'', mat. sign., influït pel germànic ''wad'', mat. sign.), en castellà ''vado'', segons el Diccionari General de la…»
 
Sense resum d'edició
 
(No es mostren 4 edicions intermiges d'3 usuaris)
Llínea 1: Llínea 1:
La paraula '''vau''' (Del llatí ''vadu'', mat. sign., influït pel germànic ''wad'', mat. sign.), en castellà ''vado'', segons el [[Diccionari General de la Llengua Valenciana]] de la [[Real Acadèmia de Cultura Valenciana]] (RACV) té el significat de:
La paraula '''vau''' (del [[llatí]] ''vadu'', mat. sign., influït pel germànic ''wad'', mat. sign.), en [[castellà]] ''vado'', segons el [[Diccionari General de la Llengua Valenciana]] de la [[Real Acadèmia de Cultura Valenciana]] (RACV) té el significat de:


* Part d'un riu poc profunda i plana per a on se pot passar a peu, a cavall o en un vehícul.  
* Part d'un [[riu]] poc profunda i plana per a on se pot passar a peu, a [[cavall]] o en un vehícul.  
* Part d'una vora de carrer o camí que facilita el pas dels vehículs a les vivendes o locals i a on sol estar prohibit aparcar.  
* Part d'una vora de carrer o camí que facilita el pas dels vehículs a les vivendes o locals i a on sol estar prohibit aparcar.  


== Enllaços externs ==
== Enllaços externs ==
{{DGLV|Vau}}


* [https://diccionari.llenguavalenciana.com/entries/search?t=Vau Vau - [[Diccionari General de la Llengua Valenciana]] - [[Real Acadèmia de Cultura Valenciana]] (RACV]
[[Categoria:Infraestructures]]