Diferència entre les revisions de "El Ballestar"

Sense resum d'edició
(Etiquetes: Editat des de la versió per a mòvils Editat des de la versió per a mòvils Edició mòvil alvançada)
He afegit dos imatges de les qual's soc l'autor
 
(No es mostren 3 edicions intermiges d'un usuari)
Llínea 1: Llínea 1:
'''El Ballestar''' (també ''Bellestar'',<ref>[http://en.comunitatvalenciana.com/ruta/gb-la-tinenca-de-benifassa/27252 Turisme de la Couminitat Valenciana]</ref> ''El Ballestar'' segons la Generalitat Valenciana,<ref name=Bellestar>[http://www.cma.gva.es/contenido_ParquesNaturales/montarparques.asp?nodo=4324&idioma=V Parc Natural de la Tinença: Clica enllaç 'el Ballestar' en el text]</ref> ''Ballestar'' segons l'Ajuntament<ref name=Aj>[http://www.lapobladebenifassa.es/ca/node/5 Ajuntament de la Pobla]</ref> i ''Bellestar'' en la [[carta pobla]])<ref name=carta>[http://www.jaumeprimer.uji.es/cgi-bin/noticia.php?referencia=13052007 La Carta Pobla del Bellestar]</ref> és un núcleu de població del municipi de [[la Pobla de Benifassà]]. Es troba situat en la comarca del [[Baix Maestrat]], i en l'històrica comarca de la [[Tinença de Benifassà]], en l'extrem nort de [[Província de Castelló|Castelló]], en el llímit septentrional de la [[Comunitat Valenciana]] i als peus del [[Ports de Tortosa-Beseit|massiç<br/>dels Ports]].
[[Archiu:Bajo Maestrazgo 1987 07.jpg|300px|miniaturadeimagen|Vista d'El Ballestar en l'any 1987.]]
[[Archiu:El Ballestar de la Tenencia de Benifasar (Castellón).jpg|miniaturadeimagen|El Ballestar]]
'''El Ballestar''' (també ''Bellestar'',<ref>[http://en.comunitatvalenciana.com/ruta/gb-la-tinenca-de-benifassa/27252 Turisme de la Comunitat Valenciana]</ref> ''El Ballestar'' segons la Generalitat Valenciana,<ref name=Bellestar>[http://www.cma.gva.es/contenido_ParquesNaturales/montarparques.asp?nodo=4324&idioma=V Parc Natural de la Tinença: Clica enllaç 'el Ballestar' en el text]</ref> ''Ballestar'' segons l'Ajuntament<ref name=Aj>[http://www.lapobladebenifassa.es/ca/node/5 Ajuntament de la Pobla]</ref> i ''Bellestar'' en la [[carta pobla]])<ref name=carta>[http://www.jaumeprimer.uji.es/cgi-bin/noticia.php?referencia=13052007 La Carta Pobla del Bellestar]</ref> és un núcleu de població del municipi de [[la Pobla de Benifassà]]. Es troba situat en la comarca del [[Baix Maestrat]], i en l'històrica comarca de la [[Tinença de Benifassà]], en l'extrem nort de [[Província de Castelló|Castelló]], en el llímit septentrional de la [[Comunitat Valenciana]] i als peus del [[Ports de Tortosa-Beseit|massiç<br/>dels Ports]].
[[Archiu:El Bellestar de la Tinença de Benifassà (Castelló).jpg|miniaturadeimagen|El Ballestar]]


== Geografia ==
== Geografia ==
Llínea 5: Llínea 8:


== Demografia ==
== Demografia ==
El seu gentilici és ballestarenc o ballestarenca. La població estable de fet és de 12 encara que n'hi ha censades 45 persones.
La població estable de fet és de 12 habitants encara que n'hi ha censades 45 persones. El seu gentilici és ballestarenc o ballestarenca.


==Referències ==
==Referències ==
Llínea 13: Llínea 16:
{{Commonscat|El Bellestar}}
{{Commonscat|El Bellestar}}


[[Categoria:Entitats de població del Baix Maestrat]]
[[Categoria:Pedanies de La Pobla de Benifassà]]