Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Hipopótam"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
mSense resum d'edició
Text reemplaça - ' menudes ' a ' chicotetes '
 
(No es mostren 2 edicions intermiges d'2 usuaris)
Llínea 1: Llínea 1:
[[Image:Hipop.jpg|thumb|right|300pp|<center>Hipopótam</center>]]
[[File:Zoo de América - Hipopótamo - 20130317 173114.jpg|thumb|Hipopótam]]
L''''hipopótam''' (del [[grec]] ἱπποπóταμος, lliteralment [[cavall]] de [[riu]]) és un animal mamífer [[paquiderm]] de pell grossa que té el [[cap]] i la [[boca]] molt grans, els [[ull|ulls]] i les [[orella|orelles]] chicotetes i les cames curtes i chicotetes.  
L''''hipopótam''' (del [[grec]] ἱπποπóταμος, lliteralment [[cavall]] de [[riu]]) és un animal mamífer [[paquiderm]] de pell grossa que té el [[cap]] i la [[boca]] molt grans, els [[ull|ulls]] i les [[orella|orelles]] menudes i les cames curtes i chicotetes.  


Habita en els grans rius d'[[Àfrica]].
Habita en els grans rius d'[[Àfrica]].
== Enllaços externs ==
{{Commonscat|Hippopotamidae}}
{{Wikispecies|Hippopotamidae}}
{{DGLV|Hipopótam}}


[[Categoria:Biologia]]
[[Categoria:Biologia]]

Última revisió del 15:37 8 ago 2025

Archiu:Zoo de América - Hipopótamo - 20130317 173114.jpg
Hipopótam

L'hipopótam (del grec ἱπποπóταμος, lliteralment cavall de riu) és un animal mamífer paquiderm de pell grossa que té el cap i la boca molt grans, els ulls i les orelles chicotetes i les cames curtes i chicotetes.

Habita en els grans rius d'Àfrica.

Enllaços externs

[editar | editar còdic]

Commons