Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Torradeta d'anchoves"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Sense resum d'edició
Sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1:
La '''torradeta d'anchoves''' (pronunciació: ''torraeta'') és una rua o entrepà típic [[Comunitat Valenciana|valencià]] molt habitual com a [[picadeta]] en les comarques [[Província de Castelló|castellonenques]].   
La '''torradeta o torraeta d'anchoves''' (pronunciació: ''torraeta'') és una rua o entrepà típic [[Comunitat Valenciana|valencià]] molt habitual com a [[picadeta]] en les comarques [[Província de Castelló|castellonenques]].   


== Ingredients ==
== Ingredients ==
Llínea 15: Llínea 15:
*[https://www.youtube.com/watch?v=wzR9ZbQxPjk Vídeo Torraeta de Anchoas]
*[https://www.youtube.com/watch?v=wzR9ZbQxPjk Vídeo Torraeta de Anchoas]


[[Categoria:Aliments]]
[[Categoria:Picadetes valencianes]]
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]
[[Categoria:Gastronomia de la Comunitat Valenciana]]
[[Categoria:Picadetes valencianes]]

Revisió de 16:11 8 maig 2020

La torradeta o torraeta d'anchoves (pronunciació: torraeta) és una rua o entrepà típic valencià molt habitual com a picadeta en les comarques castellonenques.

Ingredients

Preparació

Partim el pa a la llarga en dos parts per a posar-lo en la torradora o al forn. També se pot tallar a llesques. Una volta torrat el pa i encara calent, refregim l'all per damunt del pa. Li posem el pebre roig (dolç o coent) al gust i despuix un poc d'oli també per damunt. Afegim les anchoves i tanquem les dos parts del pa. Ya tenim feta la torraeta d'anchoves. Se servix en el pa calent.

Enllaços externs