Diferència entre les revisions de "Tecnologia"

Sense resum d'edició
Text reemplaça - ' de el' a ' del'
(Etiquetes: Editat en un dispositiu mòvil Editat en la versió web per a mòvils Edició mòvil alvançada)
Llínea 4: Llínea 4:




La tecnologia ha segut empleà per la humanitat des de el principi dels temps fins als nostres dies. Ya existia en la prehistòria, quan el ser humà tingué que emplear rudimentàries tècniques per a sobreviure en el mig natural, construint primitius útils i [[ferramentes]], o alçant les seues primeres vivendes.
La tecnologia ha segut empleà per la humanitat des del principi dels temps fins als nostres dies. Ya existia en la prehistòria, quan el ser humà tingué que emplear rudimentàries tècniques per a sobreviure en el mig natural, construint primitius útils i [[ferramentes]], o alçant les seues primeres vivendes.


En l'actualitat, vivim rodejats de [[ordenador]]s, sistemes de comunicacions i moderns [[transports]], producte de les noves tecnologies.
En l'actualitat, vivim rodejats de [[ordenador]]s, sistemes de comunicacions i moderns [[transports]], producte de les noves tecnologies.