Diferència entre les revisions de "Associació Defensora dels Interessos Alacantins"
Aparència
Pàgina nova, en el contingut: «L''''Associacio en Defensa dels Interessos Alacantins''' (ADIA) es una entitat que es va fundar a principis dels anys 80 en Alacant i que agrupava al valencianism...». |
Sense resum d'edició |
||
| Llínea 3: | Llínea 3: | ||
Feya les funcions de coordinadora i aglutinadora de les associacions valencianistes i en defensa de la llengua i l'identitat valenciana de les comarques alacantines. | Feya les funcions de coordinadora i aglutinadora de les associacions valencianistes i en defensa de la llengua i l'identitat valenciana de les comarques alacantines. | ||
En ADIA es trobaven les | En ADIA entre moltes atres, es trobaven les següents associacions: | ||
*Patronat Historic Artistic Cultural d'Elig - PHACE | |||
*[[Grup Cultural Ilicità Tonico Sansano]] | |||
Revisió de 19:12 17 maig 2009
L'Associacio en Defensa dels Interessos Alacantins (ADIA) es una entitat que es va fundar a principis dels anys 80 en Alacant i que agrupava al valencianisme de les comarques alacantines.
Feya les funcions de coordinadora i aglutinadora de les associacions valencianistes i en defensa de la llengua i l'identitat valenciana de les comarques alacantines.
En ADIA entre moltes atres, es trobaven les següents associacions:
- Patronat Historic Artistic Cultural d'Elig - PHACE
- Grup Cultural Ilicità Tonico Sansano