Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Comarca d'Almazán"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
Sense resum d'edició
Sense resum d'edició
Llínea 15: Llínea 15:
}}
}}
La '''comarca d'Almazán''' és una comarca de la [[província de Sòria]] ([[Castella i Lleó]], [[Espanya]]).
La '''comarca d'Almazán''' és una comarca de la [[província de Sòria]] ([[Castella i Lleó]], [[Espanya]]).
== Geografia ==
Llimita pel nort en la comarca de Sòria, pel sur en la Serrania de Guadalajara ([[província de Guadalajara]]), per l'est en les comarques de Camp de Gómara, Las Vicarías i Terra de Medinaceli i per l'oest en la comarca de Berlanga.
Es troba situada en una zona prou plana, en el centre i sur de la província. Les seues pinades varen ser, fins a dates no molt lluntanes, productors de resina i compartixen paisage en camps dedicats al cultiu de [[cereals]].


{{Comarca d'Almazán}}
{{Comarca d'Almazán}}


[[Categoria:Comarques de la província de Sòria]]
[[Categoria:Comarques de la província de Sòria]]

Revisió de 10:15 20 jun 2021

Comarca d'Almazán
Província Soria
Capital Almazán
Municipi 26

La comarca d'Almazán és una comarca de la província de Sòria (Castella i Lleó, Espanya).

Geografia

Llimita pel nort en la comarca de Sòria, pel sur en la Serrania de Guadalajara (província de Guadalajara), per l'est en les comarques de Camp de Gómara, Las Vicarías i Terra de Medinaceli i per l'oest en la comarca de Berlanga.

Es troba situada en una zona prou plana, en el centre i sur de la província. Les seues pinades varen ser, fins a dates no molt lluntanes, productors de resina i compartixen paisage en camps dedicats al cultiu de cereals.



Municipis i pedanies de la comarca d'Almazán
AdradasAlentisqueAlmantigaAlmarailAlmazánAlpansequeBalluncarBanielBaraonaBarcaBorchicayadaBordejéBorjabadCabanillasCascajosaCentenera del CampoCiadueñaCoberteladaCoscuritaCovarrubiasCubo de la SolanaEscobosa de AlmazánFrechilla de AlmazánFuentegelmesFuentelaldeaFuentelárbolFuentelcarroFuente TovarItueroIzanaJodra de CardosLa BarbollaLa MilanaLa MiñosaLa Revilla de CalatañazorLa SecaLa Ventosa de FuentepinillaLas Cuevas de SòriaLodares del MonteLos LlamososLos RábanosLubiaMajánMarazovelMatamala de AlmazánMatute de AlmazánMiranda de DueroMomblonaMonasterioMoñuxMorón de AlmazánNavalcaballoNeguillasNepasNolayOsonillaPerdicesPinilla del OlmoQuintana RedondaRabanera del CampoRebollo de DueroRiotuertoRomanillos de MedinaceliSanta María del PradoSeñuelaSoliedraTardajos de DueroTardelcuendeTarodaTejerizasTorremedianaValdemoraValdespinaVelamazánViana de DueroVillalbaVillasayas