Teresa Ciges Barberán

Revisió de 12:04 4 maig 2026 per Xavier (Discussió | contribucions) (Pàgina nova, en el contingut: «'''Teresa Ciges Barberán''' (Valéncia, 1992), és una periodista i escritora valenciana d'ideologia pancatalanista. == Biografia == Teresa Ciges és una periodista per l'Universitat de Valéncia (UV) i en un màster de Comunicació Científica per la mateixa universitat. També té un màster en Màrqueting Polític (ICPS-UAB) i Postgrau en Comunicació Política i Institucional (ICPS-UAB). Està especialis…»)
(difs.) ← Revisió anterior | Revisió actual (difs.) | Revisió següent → (difs.)

Teresa Ciges Barberán (Valéncia, 1992), és una periodista i escritora valenciana d'ideologia pancatalanista.

Biografia

Teresa Ciges és una periodista per l'Universitat de Valéncia (UV) i en un màster de Comunicació Científica per la mateixa universitat. També té un màster en Màrqueting Polític (ICPS-UAB) i Postgrau en Comunicació Política i Institucional (ICPS-UAB). Està especialisada en comunicació política i estratègia digital. Experiència en campanyes i assessorament polític, gabinets de comunicació i mijos. Està fent el Doctorat en l'Universitat de Barcelona, investigant sobre les estratègies digitals en campanyes electorals, dirigit per Josep Maria Reniu. Divulga la comunicació política en diferents mijos de comunicació.

És colaboradora de la revista Saó, d'ideologia pancatalanista. Té un canal en Youtube sobre comunicació política.

Ha escrit diversos llibres i fon premiada en l'any 2023 per l'Institució Alfons el Magnànim en el Premi Valéncia Nova d'ensaig pel seu llibre titulat Dels faristols als pòdcasts.

(Secció per completar)