Estudià en l'[[Universitat Jaume I de Castelló]] (UJI), és llicencià en Humanitats obtenint el Premi Extraordinari de Fi de Carrera. Amplià els seus estudis en beques d'investigació, cursos de Doctorat, Tesis de Llicenciatura i Màster en gestió cultural. Desenrollant una llabor investigadora.
+
Estudià en l'[[Universitat Jaume I de Castelló]] (UJI), és llicencià en Humanitats obtenint el Premi Extraordinari de Fi de Carrera ([[1999]]-[[2000]]). Amplià els seus estudis en beques d'investigació, cursos de Doctorat, Tesis de Llicenciatura i Màster en gestió cultural. Desenrollant una llabor investigadora.
+
+
La seua tesis ([[2001]]) titulada ''Los pintores Vicente y Eugenio Guilló. Programas iconográficos y arquitecturas fingidas en el barroco decorativo valenciano (1680-1720)'' dirigida pel professor Víctor Mínguez Cornelles obtingué un sobreixent per unanimitat. Fon presentada en el marc del programa de doctorat ‘Procesos Históricos, Cultura y Desarrollo’ del departament d'Història, Geografia i Art de l'Universitat Jaume I de Castelló.