Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
sense resum d'edició
Llínea 7: Llínea 7:  
== Descripció ==
 
== Descripció ==
   −
L'edifici es tracta d'un palau d'estil gòtic valencià que fon residència oficial de l'administrador real, i sèu del representant de l'Orde de Montesa. L'edifici conta en semisoterràneu, nayeta, pis principal, andana i pati interior. La frontera és sòbria i sense elements decoratius: portada dovellada i arqueria superior de tradició aragonesa, abdós de mig punt, i finestrals en arcs bessons en el pis principal. La coberta a dos alvertents, en ampli ràfol, desaigüe per mig de gàrgoles.
+
L'edifici es tracta d'un palau d'estil [[gòtic valencià]] que fon residència oficial de l'administrador real, i sèu del representant de l'Orde de Montesa. L'edifici conta en semisoterràneu, nayeta, pis principal, andana i pati interior. La frontera és sòbria i sense elements decoratius: portada dovellada i arqueria superior de tradició aragonesa, abdós de mig punt, i finestrals en arcs bessons en el pis principal. La coberta a dos alvertents, en ampli ràfol, desaigüe per mig de gàrgoles.
    
== Museu ==
 
== Museu ==
   −
El museu conta en vintinou sales i la nomenada Sala de l'Aeroport de Castelló, el contingut del qual comprén des dels anys vint fins als nostres dies i a on s'exponen més de 300 obres d'art contemporàneu de les més de 700 obres d'uns 560 artistes representats, totes elles procedents de donacions o depòsits temporals o indefinits. Alguns artistes representats en el museu són: Alberto Sánchez, Joan Miró, Olga Adelantado, Pep Agut, Elvira Alfageme, Manuela Ballester Vilaseca, Manolo Boix, Modest Cuixart, Artur Heras, Aurèlia Muñoz, [[Joan Batiste Porcar]], Equip Realitat, Josep Renau, Fuenciscla Francés Rodríguez, Eusebio Sempere, Soledad Sevilla, [[Vicent Traver Calzada]], Perceval Graells, entre atres.
+
El museu conta en vintinou sales i la nomenada Sala de l'Aeroport de Castelló, el contingut del qual comprén des dels [[Anys 1920|anys vint]] fins als nostres dies i a on s'exponen més de 300 obres d'art contemporàneu de les més de 700 obres d'uns 560 artistes representats, totes elles procedents de donacions o depòsits temporals o indefinits. Alguns artistes representats en el museu són: Alberto Sánchez, Joan Miró, Olga Adelantado, Pep Agut, Elvira Alfageme, Manuela Ballester Vilaseca, Manolo Boix, Modest Cuixart, Artur Heras, Aurèlia Muñoz, [[Joan Batiste Porcar]], Equip Realitat, [[Josep Renau]], Fuenciscla Francés Rodríguez, [[Eusebio Sempere]], Soledad Sevilla, [[Vicent Traver Calzada]], Perceval Graells, entre atres.
    
== Vore també ==
 
== Vore també ==
156 044

edicions

Menú de navegació