Canvis

49 bytes afegits ,  9 març
Llínea 2: Llínea 2:     
== Acontenyiments ==
 
== Acontenyiments ==
* 1348 Per provilegi de Pere II de Valéncia, es concedix a Borriana per sa fidelitat contra els nobles aragonesos llevantiscs, que puga ostentar en la part superior de la bandera, tenyida de color blau, tres corones daurades.
+
* [[1348]]: Per provilegi de [[Pere II]] de [[Regne de Valéncia|Valéncia]], es concedix a [[Borriana]] per sa fidelitat contra els nobles aragonesos llevantiscs, que puga ostentar en la part superior de la bandera, tenyida de color [[blau]], tres corones daurades.
* 1383 Es fa públic un bando prohibint a les prostitutes "que portaren peces de roba d'abric, com mantells i capes, sino una tovalla a modo de mantell, i que per la ciutat no poquera anar sense eixa tovalla. Tampoc deurien portar vestits orlats en armini, marta o atra classe de pell, ni tampoc de seda o sendal".
+
* [[1383]]: Es fa públic un bando prohibint a les prostitutes "que portaren peces de roba d'abric, com mantells i capes, sino una tovalla a modo de mantell, i que per la ciutat no poquera anar sense eixa tovalla. Tampoc deurien portar vestits orlats en armini, marta o atra classe de pell, ni tampoc de [[seda]] o sendal".
    
== Naiximents ==
 
== Naiximents ==
154 189

edicions