Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
4 bytes eliminats ,  24 juliol
Text reemplaça - ' l’' a ' l''
Llínea 32: Llínea 32:  
== Hàbitat ==
 
== Hàbitat ==
   −
Preferix llocs frescs, margens de barrancs, caents ombrívoles i sols calcaris o neutres. Es pot trobar en muntanyes i serres de l’interior mediterràneu i també en ambients més humits del sud d'Europa.
+
Preferix llocs frescs, margens de barrancs, caents ombrívoles i sols calcaris o neutres. Es pot trobar en muntanyes i serres de l'interior mediterràneu i també en ambients més humits del sud d'Europa.
    
== Taxonomia ==
 
== Taxonomia ==
   −
''Quercus humilis'' fon descrit per [[Guillaume-Antoine Olivier]] en l’any [[1801]]. Sovint ha segut considerat un sinònim o varietat de ''Quercus pubescens'', encara que alguns autors el mantenen com espècie pròpia per la seua morfologia i distribució.
+
''Quercus humilis'' fon descrit per [[Guillaume-Antoine Olivier]] en l'any [[1801]]. Sovint ha segut considerat un sinònim o varietat de ''Quercus pubescens'', encara que alguns autors el mantenen com espècie pròpia per la seua morfologia i distribució.
    
== Etimologia ==
 
== Etimologia ==
154 209

edicions

Menú de navegació