Canvis

Anar a la navegació Anar a la busca
He afegit "Fals" davant de penó i he afegit este paràgraf: En l'época de la conquista de Jaime I, la bandera d'Arago era de dos barres roges sobre fondo groc. Per tant, este penó es fals i es utilisat pel pancatalanisme per a catalanisar el Regne de Valéncia.
Llínea 1: Llínea 1: −
[[File:Penó de la conquesta, Ajuntament de València.JPG|thumb|Penó de la conquista, Ajuntament de Valéncia]]
+
[[File:Fals Penó de la conquista, Ajuntament de València.JPG|thumb|Fals Penó de la conquista, Ajuntament de Valéncia]]
   −
El '''Penó de la Conquista''' o '''''Penó de la Conquesta'''''<ref>Arcaisme usat pel [[pancatalanisme]], segons la [[Real Acadèmia de Cultura Valenciana]], abdós formes són normatives, pero es recomana l'única forma viva en el llenguage oral, "conquista". Segons els pancatalanistes abdós formes també són correctes, pero preferixen l'arcaisme "conquesta", és per això que dins del pancatalanisme se'l nomena "penó de la conquesta".</ref> és una bandera de llenç que es conserva en una vitrina en l'[[Archiu Municipal de Valéncia|Archiu Històric Municipal de Valéncia]].
+
El '''Fals Penó de la Conquista''' o '''''Fals Penó de la Conquesta'''''<ref>Arcaisme usat pel [[pancatalanisme]], segons la [[Real Acadèmia de Cultura Valenciana]], abdós formes són normatives, pero es recomana l'única forma viva en el llenguage oral, "conquista". Segons els pancatalanistes abdós formes també són correctes, pero preferixen l'arcaisme "conquesta", és per això que dins del pancatalanisme se'l nomena "penó de la conquesta".</ref> és una bandera de llenç que es conserva en una vitrina en l'[[Archiu Municipal de Valéncia|Archiu Històric Municipal de Valéncia]].
 +
En l'época de la conquista de Jaime I, la bandera d'Arago era de dos barres roges sobre fondo groc. Per tant, este penó es fals i es utilisat pel pancatalanisme per a catalanisar el Regne de Valéncia.
    
== Tradició ==  
 
== Tradició ==  
51

edicions

Menú de navegació