Canvis

109 bytes afegits ,  2 febrer
sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1: −
El gentilici oficial de la ciutat i de la [[Província de Castelló|província de Castelló]] és castellonenc. El gentilici oficial en valencià és castellonenc per al masculí i castellonenca per al femení. En la ciutat de [[Castelló de la Plana]] també són utilisats els termens, '''castelloner''' o '''castellonera''', per a referir-se a lo mateix, encara que eixa denominació és més pròpia de les [[Festes de la Magdalena]], quan se vestix l'indumentària tradicional pròpia de la ciutat de Castelló, que també designa a la persona que ho porta.
+
El gentilici oficial de la ciutat i de la [[Província de Castelló|província de Castelló]] és [[Castellonenc|castellonenc]]. El gentilici oficial en [[valencià]] és castellonenc per al masculí i castellonenca per al femení.  
 +
 
 +
En la ciutat de [[Castelló de la Plana]] també són utilisats els térmens, '''castelloner''' o '''castellonera''', per a referir-se a lo mateix, encara que eixa denominació és més pròpia de les [[Festes de la Magdalena]], quan se vestix l'indumentària tradicional pròpia de la ciutat de Castelló, que també designa a la persona que ho porta.        
 +
 
 +
== Vore també ==
 +
* [[Castellonenc]]
 +
 
 +
[[Categoria:Castelló de la Plana]]
39 298

edicions