| Llínea 2: |
Llínea 2: |
| | |- | | |- |
| | | <center><big>'''Yo'''</big></center> | | | <center><big>'''Yo'''</big></center> |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (es)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (en-3)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (fr-2)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (pt-2)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (de-2)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (igs-2)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (ia-2)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{·Usuaris per idioma (va-1)}} |
| | + | |- |
| | + | |{{Usuari:Userbox/bibliotecari}} |
| | + | |- |
| | + | |{{Usuari:Userbox/corrector}} |
| | |- | | |- |
| | |{{Usuari:Userbox/No català}} | | |{{Usuari:Userbox/No català}} |
| Llínea 9: |
Llínea 29: |
| | Hola, ya fa uns anys que estic en esta Uiquipèdia, ajudant a que la llengua valenciana tinga més presencia en internet. | | Hola, ya fa uns anys que estic en esta Uiquipèdia, ajudant a que la llengua valenciana tinga més presencia en internet. |
| | | | |
| − | == Sobre la llengua valenciana == | + | == Investigació == |
| − | Defenc el valencià com a llengua diferent del català i crec que l'única acadèmica que pot normalisar esta llengua es la RACV. També defenc l'us de l'accentuació en valencià.
| + | * [[Usuari:Caro de Segeda/Investigació]] |
| − | | + | * [[Usuari:Caro de Segeda/Idees i comentaris]] |
| − | A causa de la situació que patix la llengua valenciana, crec que l'us d'internet és la millor ferramenta per a evitar l'extinció i la glotofàgia de la llengua per part del català. Ademés, com tota llengua chicoteta, i en l'avanç de l'anglés en tots els àmbits, és necessari impulsar la creació de tot tipo de productes llingüístics (software en valencià, per eixemple) i utilisar la llengua valenciana en tots el àmbits possibles (des de la llectura de noveles fins a la creació de artículs sobre física quàntica).
| |
| − | | |
| − | === Defensa de la llengua ===
| |
| − | La millor manera de defendre la llengua valenciana és parlant-la sempre que es puga, llegint en valencià, escoltant música en valencià i estudiant la llengua.
| |
| − | | |
| − | Crec que estaria be fer una llista comparativa dels térmens que existixen en valencià i en catlencià aixina com un diccionari que establixca les diferències en les atres llengües romàniques, especialment, el català i el balear.
| |
| − | | |
| − | També pense que la RACV deuria escriure diccionaris especialisats, sobre tot de ciències per a expandir el valencià en totes les àrees del saber.
| |