Diferència entre les revisions de "Discussió:Mónaco"

Pàgina nova, en el contingut: «A partir d'un fil obert per l'amic Chabi hem vist que el nom segons la RACV és Mónaco. http://diccionari.llenguavalenciana.com/general/consu...».
 
Sense resum d'edició
 
(No es mostren 6 edicions intermiges d'3 usuaris)
Llínea 1: Llínea 1:
A partir d'un fil obert per l'amic [[Usuari:Chabi|Chabi]] hem vist que el nom segons la RACV és Mónaco. http://diccionari.llenguavalenciana.com/general/consulta?t=monegasc ¿Se pot canviar el nom de l'artícul o hi ha que traslladar-ho tot a un atre en el nom correcte? --[[Usuari:Llunablava|Llunablava]] ([[Usuari Discussió:Llunablava|discussió]]) 23:34, 15 maig 2014 (CEST)
A partir d'un fil obert per l'amic [[Usuari:Chabi|Chabi]] hem vist que el nom segons la RACV és Mónaco. {{DGLV|monegasc}} ¿Se pot canviar el nom de l'artícul o hi ha que traslladar-ho tot a un atre en el nom correcte? --[[Usuari:Llunablava|Llunablava]] ([[Usuari Discussió:Llunablava|discussió]]) 23:34, 15 maig 2014 (CEST)
 
.................................
 
Ya està, he mogut Mónac a Mónaco sense deixar redirecció i aixina Mónac ya no existis pero si Mónaco i la Página de Discussió passa també de Mónac a Mónaco. Un saludet a tots --[[Usuari:Jose2|Jose2]] ([[Usuari Discussió:Jose2|discussió]]) 11:58, 16 maig 2014 (CEST)
Tornar a la pàgina "Mónaco".