Diferència entre les revisions de "Porta Bab al-Qaysariya"

Pàgina nova, en el contingut: «La porta '''Bab al-Qaysariya''' o "Alcaicería" fon una porta de la ciutat de Valéncia de l'época musulmana. estava ubicà en l'entorn del carrer Trench i per e...».
 
Sense resum d'edició
Llínea 1: Llínea 1:
La porta '''Bab al-Qaysariya''' o "Alcaicería" fon una porta de la ciutat de Valéncia de l'época musulmana. estava ubicà en l'entorn del carrer Trench i per ella s'accedia al "[[Zoco]]" o mercat.
La porta '''Bab al-Qaysariya''' o "Alcaicería" fon una porta de la ciutat de [[Valéncia]] de l'época musulmana. estava ubicà en l'entorn del carrer Trench i per ella s'accedia al "[[Zoco]]" o mercat.


<ref>La muralla islámica de Valéncia. Gómez Bayarri, Jose Vicente. Las Provincias, 03-05-2009. Valencia</ref>
<ref>La muralla islámica de Valéncia. Gómez Bayarri, Jose Vicente. Las Provincias, 03-05-2009. Valencia</ref>