Diferència entre les revisions de "Okuda"
(Pàgina nova, en el contingut: «'''Óscar San Miguel Erice''', conegut artísticament com '''Okuda San Miguel''' o simplement '''Okuda''' (Santander, 19 de novembre de 1980), és u…») |
|||
| Llínea 2: | Llínea 2: | ||
== Biografia == | == Biografia == | ||
| + | |||
| + | Naixcut en la ciutat càntabra de Santander, s'establí en Madrit en l'any [[2000]]. Estudià [[Belles Arts]] en l'Universitat Complutense, llicenciant-se en [[2007]]. Paralelament als seus treballs en el carrer, comença també a produir obres en el seu estudi, en les que a partir de l'any [[2009]] evoluciona cap a un camí més personal. A partir de [[2016]] comencen les seues realisacions en 3D, fonamentalment en la realisació d'escultures de gran tamany, ademés de peces d'art urbà, quadros, escultures, tapissos, fotografia i objectes quotidians. | ||
| + | |||
| + | Des de [[2011]] ha realisat exposicions individuals i colectives en varis països del món com [[Espanya]], [[França]], [[Països Baixos]], [[Portugal]], [[Perú]], o [[Mèxic]]. D'estes es pot destacar l'exposició ''The Dream of Mona Lisa'' en [[París]] en [[2017]], l'exposició ''Palace of the Holy Animals'' en [[Santander]] en [[2017]] i l'exposició en una àmplia selecció de la seua obra ''The Multicolored Equilibrium Between Animals and Humans'' en el [[Centre del Carme (Valéncia)|Centre del Carme de Valéncia]] en [[2018]]. El 23 de decembre de 2018 se li va homenajar en una estrela en la [[passeig de la fama de Tetuán]] de la seua localitat natal. | ||
Revisió de 17:05 11 nov 2025
Óscar San Miguel Erice, conegut artísticament com Okuda San Miguel o simplement Okuda (Santander, 19 de novembre de 1980), és un pintor, escultor i dissenyador espanyol. Especialisat en art urbà, realisa obres de gran format en figures fragmentades en formes geomètriques i forta policromia.
Biografia
Naixcut en la ciutat càntabra de Santander, s'establí en Madrit en l'any 2000. Estudià Belles Arts en l'Universitat Complutense, llicenciant-se en 2007. Paralelament als seus treballs en el carrer, comença també a produir obres en el seu estudi, en les que a partir de l'any 2009 evoluciona cap a un camí més personal. A partir de 2016 comencen les seues realisacions en 3D, fonamentalment en la realisació d'escultures de gran tamany, ademés de peces d'art urbà, quadros, escultures, tapissos, fotografia i objectes quotidians.
Des de 2011 ha realisat exposicions individuals i colectives en varis països del món com Espanya, França, Països Baixos, Portugal, Perú, o Mèxic. D'estes es pot destacar l'exposició The Dream of Mona Lisa en París en 2017, l'exposició Palace of the Holy Animals en Santander en 2017 i l'exposició en una àmplia selecció de la seua obra The Multicolored Equilibrium Between Animals and Humans en el Centre del Carme de Valéncia en 2018. El 23 de decembre de 2018 se li va homenajar en una estrela en la passeig de la fama de Tetuán de la seua localitat natal.