Sergi Castillo Prats
Sergi Castillo Prats (Cocentaina, 1978), és un periodiste, escritor i docent valencià d'ideologia socialista i pancatalanista.
Biografia
Es va llicenciar en Comunicació Audiovisual per l'Universitat de Valéncia i ha ampliat la seua formació en l'Universitat de Barcelona i l'Universitat Politècnica de Catalunya. També es va graduar com a professor de música en el Conservatori José Iturbi de Valéncia. És periodiste i ha treballat per a mijos de comunicació com El País, Información, l'agència EFE, TVE, Canal 9, Interviú, El Mundo TV, Diari de Girona, El Punt, Eldiario.és i COPE. Colaborador en varis programes de televisió com "Más vale tarde" i "La Sexta Noche", i també ha participat com a expert en casos de corrupció en "El intermedio", "La Sexta Columna", "Las mañanas de Cuatro" o "El programa de Ana Rosa".
Ha desenrollat la seua llabor en prensa comarcal i comunicació política, ha segut guioniste, productor i ha publicat artículs en varis llibres i revistes. És responsable de l'investigació sobre el cas Emarsa i varis escàndals urbanístics i de corrupció política en Benidorm i la Costa Blanca, lo que li ha dut a especialisar-se en estos assunts.
(Secció per completar)
Obra
Sergi Castillo és autor de varis llibres de crònica periodística i anàlisis d'actualitat, com:
- Tierra de saqueo. La trama valenciana de Gürtel (Ediciones Lectio)
- Yonquis del dinero. Las diez grandes historias de la corrupción valenciana
- La batalla per la sanitat valenciana (Institució Alfons el Magnànim)
- Operació AVL. El pacte lingüístic dels valencians (Vincle Editorial)