Canvis

2040 bytes afegits ,  31 juliol
sense resum d'edició
Llínea 25: Llínea 25:     
També ha segut investigada per corrupció política la seua mà dreta, [[Esther Pastor Tomás]] (secretària Autonòmica d'Organisació, Coordinació i Relacions Institucionals de la [[Conselleria de Presidència de la Generalitat Valenciana]]), acusada dels presunts delictes de [[malversació de cabals públics]], [[estafa]] i [[falsetat documental]].
 
També ha segut investigada per corrupció política la seua mà dreta, [[Esther Pastor Tomás]] (secretària Autonòmica d'Organisació, Coordinació i Relacions Institucionals de la [[Conselleria de Presidència de la Generalitat Valenciana]]), acusada dels presunts delictes de [[malversació de cabals públics]], [[estafa]] i [[falsetat documental]].
 +
 +
== Cites ==
 +
 +
{{Cita|Una autonomia sense anima es lo que hem tingut tot este temps. Dos dels nostres Molt Honorables no eren valencians, lo qual no haguera tingut cap importancia si hagueren demostrat en les seues accions un sentiment de valenciania: [[Eduardo Zaplana]], murcia, es llimità a utilisar Valencia com a trampoli per a situar-se en Madrit mentres afonava, encara mes, als valencians en la creacio de la [[AVL]] i iniciava una absurda politica d'obres faraoniques i grans events que ignorava la tradicio empresarial valenciana i nos abocava a un endeutament incontrolat; i [[José Luis Olivas]], conquense, se carregà, practicament ell a soles, dos de les tres majors entitats financeres valencianes en la seua calitat de president del [[Banc de Valencia]] i de [[Bancaixa]] (que des de la seua arribada sempre se denominà ''Bancaja'').
 +
 +
Pero els que sí han segut valencians de naiximent tampoc han fet gala d'esta circumstancia.
 +
 +
[[Joan Lerma]] converti el sistema educatiu en un aparat d'alienacio al servici d'una ideologia tan intensament antivalenciana com es el [[pancatalanisme]]. Un atre tant feu en la creacio de [[RTVV|Radio Televisio Valenciana]]. Mentrestant, no movia un dit per a defendre els interessos valencians quan eren posats com a moneda de canvi en les negociacions europees (pense's en els citrics) o erem utilisats com a conillets d'indies de la Reconversio Industrial, que començà emportant-se per davant els [[Alts Forns de Sagunt]].
 +
 +
De [[Francisco Camps]] poc se pot dir que no s'haja dit ya. Negocià una renovacio de l'[[Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana|estatut d'autonomia]] al servici dels interessos de Madrit, en el que, imperdonablement, blindà eixa aberracio denominada [[AVL]]. I ya de pas, en el temps lliure que li deixaven les seues visites al sastre, nos afonà en una sima economica de la que tardarém decades en eixir.
 +
 +
[[Alberto Fabra]] no ha fet sino seguir els passos dels seus predecessors.|Extracte de l'editorial ([[Revista Rogle]], nº 97, Octubre 2014)}}
    
== Referències ==
 
== Referències ==
31 915

edicions