Canvis

Llínea 17: Llínea 17:  
[[File:L04 257 Plaza de la Reina, Catedral de Santa María de Valencia.jpg|thumb|250px|Plaça de la Reina en l'any [[2022]]]]
 
[[File:L04 257 Plaza de la Reina, Catedral de Santa María de Valencia.jpg|thumb|250px|Plaça de la Reina en l'any [[2022]]]]
   −
La plaça va nàixer en l'idea de dispondre d'una plaça Major en la ciutat, aixina que el [[23 de giner]] de 1878, dia de la boda dels reis Alfonso XII i María de les Mercedes, l'Ajuntament de Valéncia, entre atres actes, va començar el derribe del convent de Santa Tecla i les antigues de cases situades en front de la Porta dels Ferros de la Catedral. Ho va fer l'alcalde accidental, el Marqués del Tremolar empunyant una picola d'[[argent]] i colocant diverses plaques commemoratives recordant l'acte i la boda de les seues Majestats.
+
La plaça va nàixer en l'idea de dispondre d'una plaça Major en la ciutat, aixina que el [[23 de giner]] de 1878, dia de la boda dels reis Alfonso XII i María de les Mercedes, l'Ajuntament de Valéncia, entre atres actes, va començar el derrocament del convent de Santa Tecla i les antigues de cases situades en front de la Porta dels Ferros de la Catedral. Ho va fer l'alcalde accidental, el Marqués del Tremolar empunyant una picola d'[[argent]] i colocant diverses plaques commemoratives recordant l'acte i la boda de les seues Majestats.
    
=== [[Sigle XX]] ===
 
=== [[Sigle XX]] ===
68 906

edicions