Anar al contingut

Diferència entre les revisions de "Anas erythrorhyncha"

De L'Enciclopèdia, la wikipedia en valencià
ValBOT (Discussió | contribucions)
Bot: Desfent esborrat agressiu de referències per error
(Etiqueta: Reversió manual)
ValBOT (Discussió | contribucions)
Bot: Llevant referències òrfenes i afegint bloc de referències
(Etiqueta: Revertit)
Llínea 2: Llínea 2:


[[File:Anas erythrorhyncha MHNT.ZOO.2010.11.32.3.jpg|thumb| ''Anas erythrorhyncha'' - [[MHNT]]]]
[[File:Anas erythrorhyncha MHNT.ZOO.2010.11.32.3.jpg|thumb| ''Anas erythrorhyncha'' - [[MHNT]]]]
El '''ánade piquirrojo''' ('''''Anas erythrorhyncha''''')<ref>{{Noms aus SEO 1|fechaacceso = 10 de decembre de 2014}}</ref> també conegut com '''ánade piquirrojo africà, ànet pique fi''' o '''ànet de pico roig''',<ref></ref> és una [[espècie]] d'au [[Anseriformes|anseriforme]] de la família [[Anatidae]] nativa d'[[Àfrica]]. No és un [[ànet]] [[Migració de les aus|migratori]], pero pot volar grans distàncies per a trobar aquaris adequats. És molt sociable anara de la temporada de cria i forma grans [[bandada]]s.
El '''ánade piquirrojo''' ('''''Anas erythrorhyncha''''')<ref>{{Noms aus SEO 1|fechaacceso = 10 de decembre de 2014}}</ref> també conegut com '''ánade piquirrojo africà, ànet pique fi''' o '''ànet de pico roig''', és una [[espècie]] d'au [[Anseriformes|anseriforme]] de la família [[Anatidae]] nativa d'[[Àfrica]]. No és un [[ànet]] [[Migració de les aus|migratori]], pero pot volar grans distàncies per a trobar aquaris adequats. És molt sociable anara de la temporada de cria i forma grans [[bandada]]s.




== Referències ==
<references />


[[Categoria:Aus d'Àfrica]]
[[Categoria:Aus d'Àfrica]]

Revisió de 05:46 8 jul 2026

ánade piquirrojo (Anas erythrorhyncha)
Anas erythrorhyncha - MHNT

El ánade piquirrojo (Anas erythrorhyncha)[1] també conegut com ánade piquirrojo africà, ànet pique fi o ànet de pico roig, és una espècie d'au anseriforme de la família Anatidae nativa d'Àfrica. No és un ànet migratori, pero pot volar grans distàncies per a trobar aquaris adequats. És molt sociable anara de la temporada de cria i forma grans bandadas.



Referències

  1. Bernis, F; De Juana, E; Del Hoyo, J; Fernández-Cruz, M; Ferrer, X; Sáez-Royuela, R; Sargatal, J (1994). «[https://www.ardeola.org/uploads/articles/docs/274.pdf Noms en castellà de les aus del món recomanats per la Societat Espanyola d'Ornitologia (Primera part: Struthioniformes-Anseriformes) ]». Ardeola. Handbook of the Birds of the World (Madrit: SEO/BirdLife) 41 (1): . ISSN 0570-7358. Consultat el 10 de decembre de 2014.