Diferència entre les revisions de "Julio Filippi"

Llínea 7: Llínea 7:
Ha estudiat [[Llengua Valenciana]] en l'entitat centenària [[Lo Rat Penat]] i és membre de l'[[Associació Cultural Cardona i Vives|Associació Cultural Cardona i Vives de Castelló]].
Ha estudiat [[Llengua Valenciana]] en l'entitat centenària [[Lo Rat Penat]] i és membre de l'[[Associació Cultural Cardona i Vives|Associació Cultural Cardona i Vives de Castelló]].


Durant un temps publicà artículs sobre cultura i llengua valencianes en revistes locals de Benicarló, tenint una secció propia titulada "Apunts valencianistes", en una periodicitat semanal, a on denunciava en els semanaris locals de Benicarló i també en Internet, la suplantació llingúística i la censura que està patint la llengua valenciana utilisant les [[Normes d'El Puig]], sofrí la censura mediàtica i deixà de publicar uns artículs molt interessants.  
Durant un temps publicà artículs sobre cultura i llengua valencianes en revistes locals de Benicarló, tenint una secció propia titulada "Apunts Valencianistes", en una periodicitat semanal, a on denunciava en els semanaris locals de Benicarló i també en Internet, la suplantació llingüística i la censura que està patint la llengua valenciana utilisant les [[Normes d'El Puig]], i que per circumstàncies de censura [[Pancatalanisme|pancatalanista]] l'obligaren a no seguir publicant eixos artículs en defensa de la cultura i llengua valencianes. Els artículs són ingeniosos, fets en tot el respecte, i defenent la cultura benicarlanda i valenciana en general.


Se decidí en publicar un llibre en un recull d'estos artículs que titulà en el mateix nom de la seua secció.
Es decidí en publicar un llibre que és un recull d'estos artículs que titulà en el mateix nom que la seua secció.


== Obra ==
== Obra ==